

Абітурієнти, які претендують на отримання Академічно-соціальної стипендії на навчання в УКУ, мають пройти Конкурс та виконати його усі вимоги.
Конкурс триватиме з 15 січня до 30 червня 2021 та складатиметься з трьох онлайн-етапів:
1. Електронна заявка для участі в Конкурсі на отримання та онлайн-тестування (15 січня – 15 березня)
2. Виконання письмових завдань на запропоновану тематику (3 – 17 квітня)
3. Співбесіда (15 травня – 15 червня)
Детальніше про Академічно-соціальну стипендію тут.
Заповнити електронну заявку на стипендію – тут
Важливі дати Конкурсу
- 15 січня 18:00 – 15 березня 23:59 – реєстрація на Конкурс та подача електронної заявки
- 15 січня 18:00 – 16 березня 23:59 – онлайн-тестування на порталі open.ucu.edu.ua (на розсуд освітньої програми)
- 3 – 17 квітня – другий етап Конкурсу (виконання письмових завдань)
- 7 травня 18:00 – останній день подачі мотиваційного листа (на онлайн-ресурсі open.ucu.edu.ua)
- 15 квітня – 15 червня – проведення співбесід (третій етап)
- 26 червня 18:00 – останній день подачі сертифікатів ЗНО із результатами в онлайн-форматі (інформаційні сторінки) (на онлайн-ресурсі open.ucu.edu.ua)
- до 30 червня – оголошення результатів Конкурсу та надання рекомендацій на отримання академічно-соціальної стипендії на сайті Вступ УКУ
- Липень-серпень – вступна кампанія (відповідно до дат у Правилах прийому в УКУ)
Рекомендуємо переглянути Путівник майбутнього стипендіата від Абітурієнтам УКУ! 😉
Етапи та вимоги конкурсу
Електронна заявка для участі у Конкурсі та онлайн-тестування
З 15 січня до 15 березня 2021 року абітурієнти мають можливість подати електронну заявку на отримання рекомендації на академічно-соціальну стипендію. Електронна заявка включає в себе подачу переліку документів, які підтверджують статус сім’ї абітурієнта, як такої, що немає можливості самостійно оплатити вартість навчання на освітній програмі в УКУ. Правильно заповнена заявка є реєстраційною формою для участі в конкурсі на отримання академічно-соціальної стипендії. Також апліканти мають пройти онлайн-тестування, якщо це вимагає освітня програма, на яку аплікант подав зяавку.
- Заповнити електронну заявку
– Надати достовірні дані
– Завантажити скани усіх необхідних документів (перелік документів нижче на цій сторінці)
– Обґрунтувати свою потребу в отримання академічно-соціальної стипендії
– Обрати максимум 3 освітні програмиВАЖЛИВО!
Електронна скринька, яку вказує учасник при реєстрації, має бути створена на ресурсах/доменах, які офіційно дозволені в Україні. Учасник, який вказав, при реєстрації пошту, що створена на онлайн-ресурсах, що офіційно заборонені в Україні (Mail.ru, Яндекс тощо), буде дискваліфікований з Конкурсу без права зареєструватися ще раз
В кінці реєстраційної форми учасник дає дозвіл на використання власних даних та ставить позначку, що ознайомлений з Політикою фінансової підтримки студентів УКУ 2021. - Після надсилання електронної заявки отримати лист-підтвердження
- Пройти онлайн-тестування, якщо це вимагає освітня програма, на яку/які аплікант подав заявку
– тестування відбуватиметься на порталі “Відкриті курси УКУ” (інструкцію про реєстрацію на портал апліканти отримають у листі-підтвердженні)
– у кожного учасника є лише одна спроба для проходження тестів з конкретної спеціальності
– час на виконання завдань з однієї спеціальності – обмежений, та становить не більше ніж, 24 години (1 доба). Відлік часу починається з моменту відкриття сторінки із тестами. - Очікувати на результати І етапу до 26 березня 2021 (18:00) на сайті vstup.ucu.edu.ua та на електронних скриньках.
- У разі успішного проходження І етапу очікувати на запрошення на 2 етап та детальнішу інформацію на електронні скриньки.
Перелік документів, скани яких необхідно подати при заповненні електронної заявки:
- скан ID-картки/паспорта
- скан довідки про доходи сім’ї за останній рік (офіційні та неофіційні)
Також відповідно до критерію, який абітурієнт обирає при подачі заявки потрібно подати скан наступних довідок:
- сироти, чи діти, позбавлені батьківського піклування віком до 23 років включно
Рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської чи районної у місті ради (за місцем походження дитини) про надання статусу дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування - напівсироти віком до 23 років включно
Свідоцтво одного з батьків про смерть - особи з інвалідністю 1 і 2 груп
Довідка медико-соціальної експертної комісії (МСЕК) про визнання особи особою з інвалідністю 1 або 2 групи - особи, які мають власних дітей
Свідоцтво про народження дитини - особи, чиї батьки беруть участь в АТО/ООС чи були учасниками АТО/ООС
Посвідчення учасника бойових дій. Видається особам, які воювали в ОРДЛО (АТО/ООС). Щодо осіб, чиї батьки прямо зараз воюють в ОРДЛО – “Інші документи, що підтверджують триваючу участь батьків (одного з батьків) в АТО/ООС в ОРДЛО станом на час подання цих документів”. - особи з сімей з невисоким рівнем доходу*.
⃰ сім’ями з невисоким рівнем доходу є ті сім’ї, розмір доходів яких не дає можливості оплачувати навчання на обраній освітній програмі у повному обсязі відповідно до рішення комісії, яке базується на поданих документах абітурієнта.
Якщо абітурієнт подав заявку на основі цього критерію – додаткових документів подавати не потрібно – достатньо усіх попередніх, зокрема скану довідки про річний дохід батьків.
Освітні програми, які проводитимуть онлайн-тестування:
- Філософсько-богословський факультет – Богослов’я
- Гуманітарний факультет – Історія, Філологія, Культурологія
- Факультет суспільних наук – Соціологія, Етика-Політика-Економіка, Право
- Факультет прикладних наук – Комп’ютерні науки, ІТ та бізнес аналітика