logo-round-ukr logo-round-ukr
Facebook
YouTube
  • Про нас
    • Візія та місія
    • Історія
    • Команда
    • Ліцензія та акредитація
    • Партнери
  • Навчання
    • Програма (Навчальні дисципліни)
    • Розклад занять
    • Практика
    • EPE Open talks (Лекції та дискусії)
    • Додаткові можливості програми
  • Публікації
  • Вступникам
    • Чому ЕПЕ
    • Вступ на ЕПЕ 2021
    • Профілі освітньої програми “Етика-Політика-Економіка”
    • Отримати cтипендію 2021
    • Проживання
    • Траєкторія випускника
  • Студентське життя
    • Політклуб УКУ
  • Медіа
    • Анонси
    • Новини
    • ЗМІ про нас
    • Фотогалерея
  • Відео
  • Контакти
  • Мова: Українська
    • Українська Українська
    • English English

Безперервний саморозвиток під час літнього семестру: студенти УКУ долучилися до шкіл за кордоном

10/09/2019Byrka Yuliya
Літній період минув для Українського католицького університету насичено. Попри те, що студенти мали можливість відпочити на канікулах, а працівники насолодитися відпустками, майже всі були залучені до інтенсивних літніх шкіл у межах університету чи поза ним, зокрема і за кордоном. Своїми враженнями поділилися кілька студентів, що вже повернулися з програм та чекають на новий навчальний рік.Випускник програми з історії: «Harvard Summer School – це 7-тижнева навчальна програма. На вибір студента 419 курсів, як до прикладу “Астрономія і суспільство”, “Реальність, бажання, і епічні форми: Гомер, Данте, Джойс”, “Нейроекономіка”, “Мексика Фріди Кало: культура та революція”. Студенти протягом літа мають доступ до всіх ресурсів Гарвардського університету: бібліотеки, спортивних та дослідницьких центрів, лабораторій. Я обрав два курси при Українському науковому інституті, від якого отримав грант на навчання. У рамках курсу “State-Society Relations in Modern Ukraine” ми розглядали основні політичні, соціальні, та економічні процеси в Україні та Східній Європі з перспективи різноманітних теорій політичних наук. Так само ми акцентували увагу на порівнянні панівних ідеологій двадцятого століття – комунізму, фашизму та лібералізму. Інший курс, “Tradition and Modernity in 19th and 20th century”, мав на меті проілюструвати перехід від традиційного до модерного суспільства на прикладі історії великих українських міст та національних меншин».
Іван Лопатинський, студент 3 курсу програми «Етика-Політика-Економіка»: «Часто навіть в академічній сфері ми звужуємо і спрощуємо поняття Європи, уявляючи географічну, іноді економічну та політичну єдність. Проте, Європа є набагато ширшим явищем. Літня школа European Humanism in the Making допомогла збільшити ці межі розуміння.

Протягом інтенсивного тижня ми розглядали Європу як культурну, ціннісну, політичну, соціальну єдність, обговорили її наукові та літературні досягнення. Поєднання досвідчених і якісних викладачів з групою талановитих студентів із зовсім різними академічними інтересами зробили літню школу пізнавальною, цікавою, ефективною та відмінною від класичних європейських студій.

Загалом тема Європи та євроінтеграції є головною темою в українському політичному дискурсі останніх кількох років; сама ж Європа рухається в напрямку політичної кризи. Зважаючи на це, для мене, як майбутнього політолога, є корисним розуміння фундаментальних засад Європи, яке я отримав протягом програми».

Орест Апостолюк, семінарист Львівської Духовної Семінарії Святого Духа, студент 4 курсу богослов’я: «Цього літа мав нагоду взяти участь у літній школі соціального вчення Церкви, яке проводилося для молодих осіб Центрально-Східної Європи. Це вже вдруге Папський Університет Томи Аквінського “Анжелікум” проводив таку програму. Основною темою стала міграція, тож ми розглянули особливості цього явища, його позитивні та негативні сторони, ставлення та реакцію щодо нього Церкви.

Під час школи ми представляли власні соціальні проекти, які вже робили або ще  плануємо втілити. Програма також поєднала візити до Центру міграції в Італії, офісу Caritas International та секретаріату Ватикану. Крім того, ми мали цілий день для екскурсії Римом, були у базиліці св. Петра, проводили спільні ввечері в різних кафе міста, де приємно спілкувалися та куштували італійську їжу. Це був чудовий тиждень у сонячному Римі, який допоміг розширити мій світогляд. Тепер учасники школи мають нагоду подати свої статті до  періодичного видання університету».

Анна Доброгорська, студентка 2 курсу програми Artes Liberales, на якій вивчає історію: «Цього літа я отримала чудову нагоду взяти участь у школі Waves and Ebbs of Democracy: Lessons learnt from Central European ‘There and Back Again’, яка проходила на базі Університету Масарика у місті Брно в Чехії. Протягом трьох тижнів разом з іншими учасниками ми вивчали та обговорювали процеси демократизації у Центральній Європі після краху комуністичної системи 1989 року. На прикладі країн Вишеградської четвірки ми розглядали історичні, політичні, економічні та правові аспекти переходу до демократичного ладу в країні.

Головна мета школи захована у назві – зробити висновки та винести уроки, які можна застосувати для аналізу процесів демократизації у власній країні. Здобуті знання для мене були надзвичайно корисними, адже я змогла провести паралелі між тим, що відбувалося у Центральній Європі, та між подіями, які розгортаються в Україні зараз, знайти багато точок перетину та зрозуміти, чому це відбувається, якими є можливі наслідки.

Окрім академічної частини, важливою у програмі стала культурна інтеграція, адже у школі брали участь студенти з усього світу. Так, я три тижні провела зі студентами з Сальвадору, Австралії, США, Канади, Білорусі, Грузії, Ефіопії, Палестини, Іраку, Гонконгу, Камбоджі, Монголії та Кенії. Усі ми стали хорошими друзями, змогли дізнатися багато нового про різні культури і порівняти їх зі своїми. Найважливіше, що я зрозуміла з цього проекту – це те, що все залежить від того, яка ти людина, а не з якої ти частини світу, незважаючи на спільне і відмінне між культурами, завжди можна знайти спільну мову, головне тільки – бути відкритим».

Софія Данильченко, студентка 3 курсу програми «Етика-Політика-Економіка»: «Не буду приховувати, що завжди мріяла поїхати на навчання закордон. Коли  отримала пропозицію навчатися на програмі Survey of International Organizations у Фрибургському університеті, – не вагалась. Протягом місяця я разом з американськими, британськими та французькими студентами вивчала, як працюють міжнародні організації, такі, як ООН, СOT, ЄС. Більше того, нам пощастило побувати у їхніх штаб-квартирах і безпосередньо поспілкуватися з тими, хто там працює. Щодня ми мали по кілька лекцій від спікерів з різних країн та різних сфер діяльності. Не менш цікавою стала командна робота з іншими учасниками.

За такий начебто короткий період часу я отримала набагато більше, ніж очікувала. Оскільки я навчаюсь на ЕПЕ, ця програма стала для мене дуже пізнавальною. І хоч на лекціях практично все для мене було новим, та все ж без знань, здобутих на програмі за два роки, інформацію було б сприймати дуже складно.

Окрім цікавого матеріалу, саме проживання у Швейцарії, що є розвиненою економічно, має високі стандарти життя і цікаву політику, залишило після себе неабиякі враження. Ця країна певною мірою є унаочнила те, як політики і громадяни можуть відповідально і професійно працювати у кожній зі своїх сфері, що дуже хочеться бачити в Україні. Завдяки цій програмі у мене з’явилися ще більші інтерес та мотивація рухатись далі за обраним напрямом».

Вітаємо своїх студентів із яскравим досвідом, здобутим за останні місяці, та чекаємо на навчанні вже незабаром!

Інформацію підготував академічний відділ УКУ

Фото з власного архіву студентів

Залишити відповідь Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Контакти

вул. Іл. Свєнціцького, 17
м Львів, 79011
Тел.: (032) 240 94 95
Email: [email protected]

Чому ЕПЕ ?Профілі освітньої програми “Етика-Політика-Економіка”Вступ на ЕПЕ 2021Отримати знижкуПроживанняТраєкторія випускника
2017 © Ukrainian Catholic University